Jäseneksi

Sukuseuraan voi liittyä jäseneksi 18 vuotta täyttänyt henkilö, joka isän tai äidin puolelta kuuluu sukuun, tai on liittynyt sukuun avioliiton kautta tai elää kiinteässä parisuhteessa (avoliitto) sukuun kuuluvan henkilön kanssa:

Maksamalla jäsenmaksun tilille: Nordea Hämeenkyrö FI02 1153 3500 0629 60, NDEAFIHH
Normaali jäsenmaksu on 10 € / vuosi/ henkilö.
Maksaessasi laita sukuhaaran mukainen viitetunnus viitekenttään. Mikäli maksat samalla kertaa useamman henkilön jäsenmaksun, jätä viitenumero kenttä tyhjäksi, ja kirjoita viestikenttään sukuhaaran viitenumero ja jokaisen maksamasi henkilön nimi muodossa "etunimi sukunimi". Maksaessasi muita seuralle tulevia maksuja kirjoja tms. älä käytä viitenumeroa kirjoita vain viestikenttään mitä maksu koskee. Esim. Seitsemän tähkää kirja 4 kpl.

Sukuhaarojen viitenumerot ovat seuraavat:

SUKUHAARA VIITENUMERO
Matti Wilhelm Poussa 10 80003
Ester Wilhelmiina Suni s. Poussa 20 80002
Tuomas Viktor Poussa 30 80001
Hermanni Palkonen s. Poussa 40 80000
Albert Poussa 50 80009
Maria Eveliina Mustajärvi s. Poussa 60 80008
Kustaa Adolf Katajisto s. Poussa 70 80007
Kun haluat liittyä jäseneksi Hämeenkyrön Poussan sukuseuraan ja et ole varma mihin sukuhaaraan kuulut Jäsentietosi rekisteröidään oikeaan sukuhaaraan ja se ilmoitetaan myös Sinulle. 80 80006

VIESTIKENTTÄÄN VOI MYÖS LAITTAA KAIKKI TIEDOT: VIITE, OSOITE PUH. JNE. NÄIN TIEDOT VOIDAAN PARHAITEN PÄIVITTÄÄ JA NÄIN MENETELLEN, SE HELPOTTAA JÄSENREKISTERIN HOITOA. VIITE TAI VIESTIKENTTÄ EIVÄT YHDESSÄ TOIMI.

Yksistään viitettä käytettäessä osoitteet eivät välttämättä tule esiin, siksipä toivomme, että soitat tai laitat sähköpostitse yhteystietosi jäsenrekisterin hoitajalle tai jollekin hallituksemme jäsenelle.
On erittäin tärkeää laittaa Teidät hyvät sukulaiset omien sukuhaarojenne kohdalle. Sähköpostiosoitteen ansiosta voi hallitus myös pikaisesti viestitellä tarvittavaa tietoa.

jäsenrekisterinhoitaja, rahastonhoitaja
Riina Sunila puh. 0400 845 001